Wednesday, May 30, 2007

Kooliaasta lõpp

1. Kõige toredam oli, kui me käisime botaanikaaias, ekskursoonidel, kunstimuuseumis, istutasime igaüks loodusesesse ühe kuuse, istutasime oma kooli õuele ühe kuuse jne.

2. Mulle meeldis muusikaõpetuses kontrolltöid teha.

3.Ma arvan, et peab matemaatikat rohkem õppima, sest mõnede jaoks on matemaatika raskem aine kui mõni muu aine. Ma natuke oskan.

4.Mulle meeldis kunsti- ja tööõpetus. Me tegime salvrätikutest roose ja kaunistusi. Meil käis külas Lembe Ruben, kes rääkis graafikakunstist. Rääkisime ürgaja kunstist, mesopotaamia kunstist, egiptuse kunstist, hiina kunstist, keskaja rüütlitest ja Püha Jürist.

5.Ma arvan, et kõikidel meeldis siin koolis õppida ja et teistel tulevad tunnistusele head hinded.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home