Tuesday, November 28, 2006

Mina

Mina olen vahepeal unimüts, sest mulle meeldib palju magada. Ma olen natukene kunstnik. Ma kopeerin ja joonistan. Olen vahepeal maiasmokk, sest ma söön vahepeal komme. Ma olen veel suur vigurivänt. Ükskord tegin ma sõpradele nalja. Olen tarkpea, sest ma olen saanud paremad hinded aga enne oli natuke normaalsed hinded.
Nüüd räägin teile oma välimusest. Kui ma olen haige, siis olen ma kriitvalge.
Nüüd räägin ma teile oma perekonnast. Meie isa on mesimagus maiasmokk. Kodus on meil välkkiire hamster. Mu emal on sulgkerged juuksed.
Meie kool. Mulle meeldib natukene meie kooli söökla. Meil ei ole kahjuks koolis ujulat, sest seal saaks ujuda,sauna minna jne.

2 Comments:

At 12:08 AM , Blogger maarjahelina ajaveeb said...

meile meeldib sinu töö aga seal oli kaks viga ja need olid valesti sõnastatud

 
At 12:11 AM , Blogger Ingrid Maadvere said...

Ma sain sinust päris palju uut teada.
Mõned vead:
Peale koma peab olema tühik.
Enne sõna "aga" pane koma.
Sa alustad liiga tihti lauseid sõnaga "mina".

Head tuju ja päikest
õpetaja Ingrid

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home